Fredag hela veckan, tack!

Skönt att det är helg! Känner mig helt slutkörd. Har i alla fall haft en bra dag idag. Åkte till skolan i morse för att kolla på luciatåget, fotade lite också. Var lite pinsamt att klämma sig in där i den fullproppade matsalen med ett stort stativ under armen. Råkade smälla till någon stackare med det. Gick hem vit 12-tiden och somnade i fotöljen. Vaknade och busade med Sebbe en stund. Snacka om att han blir vild på en gång. Bet mig i rumpan gjorde han också, gissa om jag blev arg?! haha! Ska väl försöka att dra mig till stallet snart, ska rida både Prick, Berit och Pajazzo om jag hinner. Blir inge party för min del ikväll i alla fall, känner mig inte så pigg på det. Får köra på för fullt i morgon istället.

puss :*

Kommentarer
Postat av: camilla

klart vi tar det på vår resa sen ;) haha smidigt det där med kameran, typiskt dig! <3

2008-12-12 @ 20:32:03
URL: http://camillabr.blogg.se/
Postat av: S

Wäsa som gäller ikväll ? =)

2008-12-13 @ 12:35:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0