Lördag kväll

Det stog party på schemat. Kan väl berätta att det som vanligt var skönast stämning på förfesten. Vi åkte i alla fall upp till Rots bystuga sen för att kolla läget där. Slagsmål, poliser och arga/ledsna människor. Nej fytusan, roligare har jag allt haft. Drog ner till Andvägen för "efterfest" sen, blev väl kaos där också. Satan va arg jag blev! Blev nästan rädd för mig själv. Våld löser inga problem har jag fått lära mig men då var jag hur nära som helst att göra något riktigt dumt. Shame on me! Av kvällen har jag i alla fall lärt mig att man ska festa med människor som man tycker om, inga andra. Blir bara dumt då när man har alkohol i kroppen.

Får ta nya tag nästa helg i Strängnäs, ska hejja fram våra dansbandskungar ;)

Kommentarer
Postat av: Anonym

varför måste det alltid bli bråk . vad får folk ut av sånt, hatar det bara!

2008-12-14 @ 19:31:02
Postat av: milla

försökte ringa dig igår, ska oxå med till strängnäs! ring mig! <3

2008-12-15 @ 09:44:05
URL: http://camillabr.blogg.se/
Postat av: frida

håller med dej! så jävla tråkigt att det ska behöva bli bråk direkt nån fått alkohol i sej som inte tål det! man ska inte ens bröja dricka om man mår dåligt, och s onödigt av jävla borlängeborna att komma hit för att bara spöa folk utan anledning. man ska bara ha tjejkvällar tycker jag nästan ;)

2008-12-15 @ 19:23:46
URL: http://fridakans.blogg.se/
Postat av: milla

jag älskar dig eve! tack för att du får mig att må bättre <3

2008-12-15 @ 22:22:58
URL: http://camillabr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0