Onsdag

Vaknade i morse av att solen stekte på, det är nackdelen med att ha sitt rum mot söder. Gick upp, åt frukost och sen ut i solstolen. Slumrade till ett tag och vaknade sen av att en stor lastbil parkerar utanför huset. In på gården kommer en ung kille, han säger inget utan sträcker bara fram ett papper till mig. Till slut fattade jag att han velade ha vägbeskrivning till Besparingsskogen. Jag skickade iväg honom till deras kontor, och när han hade åkt iväg så kom jag på att det är nog inte dit han ska med en massa stora plaströr. Skämdes lite när han åkte förbi en andra gång med rätt vägbeskrivning.

På eftermiddagen så hängde jag med mamma och mormor ner till Mora. Var meningen att jag skulle gå och fixa lite saker på körskolan, såklart så var det väl semesterstängt!

Det var min dag det, nu ska jag ut och springa min dagliga kvällstur. Måste motionera bort alla glassar jag klämt i mig idag ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0