Tisdag

Byggde ny hage åt hästarna i Väsa igår kväll. Idag har det inte hänt så mycket, åkte till Mora en sväng och köpte en plattång (straight and curl) från Björn Axén. Hoppas den håller lite längre än den förra. Kollade på ny telefon också, men fanns inget som riktigt föll mig i smaken. Den jag har nu fungerar inte skärmen på så det är dags för en ny nu tror jag :P Vill inte ha en alltför dyr eftersom jag har en förmåga att förstöra mina telefoner på ett eller annat sätt. Men det ska finnas en hyffsad kamera inbyggd och den ska funka bra som musikspelare. Någon som vet någon mobil som passar in på mina krav? ;P

Nu på kvällen tittade jag på MJ's minnesceremoni, det var väldigt fint måste jag säga. Det föll en och annan tår, han verkar ha varit en fin människa om man utgår från det som hans familj och vänner sa om honom. Och så var han ju såklart en grym vokalist/dansare. Jag har inte riktigt kunnat förstå att han är borta, kändisar känns odödliga på något sätt.
Vila i frid


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0