Säter

Lång dag på Säterbygdens Ridklubb! Red en LB:3 som förklass, hade kunnat gå mycket bättre men fick väl se det som någon slags uppvärmning. Sen efter några timmars väntan så var det dags att gå in på banan med laget, kändes riktigt bra men det räckte inte riktigt ända fram. Vi snubblade på mållinjen kan man väl säga ;) Vi slutade i alla fall som total 2:a och Silver och jag knep en individuell 2:a plats. Vi kämpade på bra tjejer! Inte illa pinkat av älvdalingar som "inte kan rida dressyr" ;)

Det här med att tävla dressyr är faktist riktigt roligt! Något som jag gärna fortsätter med i framtiden.


Elsa, Linnea och jag


Silver och jag


Uppvärmning för fulla muggar!


En stolt Silver!

Kommentarer
Postat av: Encs

Okej tack för att du röstade !Puss Encs

2009-06-07 @ 02:01:49
URL: http://encs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0