Livet flyter på


(bild från google.se)

Livet rullar på, jag måste säga att jag trivs med dessa dagar. Sova hur länge jag vill, vara vaken hela natten, ha tid att bara lulla runt i skogen med hunden på dagarna, vara i stallet, fota och bara göra det jag själv vill. Idag vaknade jag nog runt 15-tiden, sov liiite för länge. Sen traskade jag och Sebbe runt nere vid älven resten av eftermiddagen. På kvällen hängde mamma med till stallet och vi tog en tur med Prick. Nu har jag nyss kollat film, Pride and Prejudice. Blir lika betuttad i Mr. Darcy (spelad av Matthew Macfadyen) varje gång, han är läcker ;)

På torsdag åker min vän Linnea och jag ner till Falun för att sätta sprätt på lite pengar, kommer nog bli en superdag :)

Och för er som har missat det, jag har hoppat av skolan och ska gå nästa år i stället.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0