Måndag


Idag har jag för ovanlighetens skull varit till skolan en snabbsväng, möte med studievägledaren. Ska plugga lite smått och försöka göra klart några arbeten innan sommaren kom vi fram till. Vet inte än om jag ska behöva vara i skolan eller om jag ska ha hemstudier. Det visar sig!

Efter skolan så bar det av till stallet, red bitchen och min lilla prins. Till helgen blir det tävling, ska starta Silver i Malung (dressyr) och eventuellt My i Leksand (hoppning). Får hoppas på att allt löser sig och att jag hinner träna innan.

Annars har det inte hänt mycket idag, mitt liv är som sagt inte så händelserikt, haha.




Försök hur mycket du vill, du kommer ändå aldrig kunna trycka ned mig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0