Torsdag

Bra dag, körlektion på förmiddagen. Nu har jag äntligen fått boka uppskrivning och uppkörningen! Börjar redan bli lite nervös, trots att det inte är förrns i mitten på december. Men det där ska jag klara lätt som en plätt! Plugga kan jag (bara jag vill) och köra bil är inte heller något problem.

På kvällen så hörde Sarah av sig, slutade med bio i Mora, New Moon. Måste dock säga att jag blev lite besviken, ganska seg och långdragen. Första filmen var absolut bättre. Men jag ångrar inte att jag såg den i alla fall, den hade sina stunder.

Nu ska jag försöka sova, natti ♥

Kommentarer
Postat av: M A D E B Y M E - F O T O

Kommer gå bra Evelina! :)

2009-11-20 @ 18:03:27
URL: http://madebyme.tjofs.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0