PORTRÄTT

Är så grymt sugen på att fota människor. Har bara tagit bilder på djur den sista tiden känns det som. Har i alla fall ett tema planerat med kusin Linnea som aldrig blev av förut. Vi får ta tag i det så fort det blir lite varmare ute, för någon studio har jag tyvärr inte tillgång till. Dessutom så hade jag velat fota om 50-tals temat med Johanna som blev lite misslyckat. Den här gången utomhus! En till person som jag hade velat fota är min vackra vän Fröken Martinsson. Och sist men absolut inte minst så är jag sugen på att fota min darling, dock så vågar jag nog inte det riktigt än eftersom han är så mycket duktigare än vad jag är. Det skulle bara ge mig prestationsångest, haha.

 

Bild på Linnea från en plåtning i höstas.

 


Kommentarer
Postat av: ida

Är det mig du menar, så absolut =) <3

2010-02-27 @ 09:55:41
URL: http://idqz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0