02.11

Sitter här och har extremt ont i rumpan och ryggen. Men lite smärta får man tåla om man vill komma någon vart. Har i alla fall haft en riktigt rolig kväll i Wäsa tillsammans med Ida. Roligt att åka med någon som man ungefär är på samma nivå som, dock så är Ida snäppet vassare ;)

Slog till på stort idag, vågade mig upp på "regnbågen". Första och andra gången gick super, sen skulle jag ta det en 3:e gång och såklart så klantade jag till det. Mitt uppe på krönet drar brädan ut mot kanten, jag tappar balansen och faller handlöst ner och landar på ryggen. ONT! Men vad är det man brukar säga, "go hard or go home"? ;)


 

 



Kommentarer
Postat av: ida

Men vi kommer bli grymma med lite träning, det tror jag på ;) jätte kul att åka med dig iaf! <3

2010-01-22 @ 20:01:22
URL: http://idqz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0