Nyårstestet för år 2009!

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?

Jag gick på en riktig ishockeymatch bland annat ;) haha

2. Höll du några av dina nyårslöften?
Hade inga löften, inte vad jag kan komma på i alla fall.

3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Nej.
4. Dog någon som stod dig nära?
Nej.

5.Vilka länder besökte du?

Ungern, och Sverige såklart ;)

6. Är det något med år 2009 som du vill ha år 2010?
Alla roliga fester, dansbandsveckan!

7. Vilket datum från år 2009 kommer du alltid att minnas?
16 december, fick mitt körkort då :D

8. Vad var din största framgång 2009?
Vet faktist inte.

9. Största misstaget?
Misskötte skolan så fruktansvärt mycket.

10. Har du varit sjuk eller skadat dig?
Både och, men inget allvarigt :)

11. Bästa köpet?
Måste nog säga snowboarden, trots att jag inte hunnit testa den än.

12. Vad spenderade du mest pengar på?
Kläder och nöjen.

13. Gjorde någonting dig riktigt glad?
Att Prick blev friskförklarad från hältan bara några dagar efter att en annan veterinär bett mig fundera på avlivning. Snacka om mirakel!

14. Vilka låtar kommer alltid att påminna dig om 2009?
Lady GaGa- Bad Romance

Eddie Meduza- The Man In The Sky

Cidinho & Doca- Rap Das Armas

Kent- Utan Dina Andetag

Avenged Sevenfold- Dear God

Marie Fredriksson- Ännu Doftar Kärlek

15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Både gladare och ledsnare. Första halvan av året var jobbig.

16. Vad önskar du att du gjort mer?

Tränat!

17. Vad önskar du att du gjort mindre? 
Druckit (ätit) mindre oboy!

18. Hur tillbringar du julen?
Hemma med släkt och familj.

19. Favoritprogram på TV?
Ser nästan aldrig på TV.

20. Bästa boken du läste i år?
Har inte läst några böcker :o

21. Största musikalista upptäckten?
Kan inte välja en, har upptäckt ganska mycket nytt.

22. Något du önskade dig och fick när du fyllde år?
Money.

23. Något du önskade dig men inte fick?

Haha, inte vad jag kan komma på i alla fall.

24. Vad gjorde du på din födelsedag 2009? 
Firade med släkten först, sen utgång med Linnea och Milla.

25. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
Ja, många saker.

26. Hur skulle du beskriva din stil år 2009?
Ganska vanligt och halvtråkigt ;)

27. Vad fick dig att må bra?
Mina vänner, familjen, Prick och en speciell kille ♥

28. Vilken kändis var du mest sugen på?
Haha ganska många! Men Brad Pitt kan jag väl erkänna.

29. Vem saknade du?

Vänner från min gamla klass på St. Mikael.

30. Den bästa nya människan du träffade?

Jacob ♥

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0