KVÄLLSTÄVLING I MORA

Jag är nöjd med dagens insats, Spotlite kämpade på bra trots värmen.

90 cm: En felfri runda. Redan där kändes hon lite småtrött och stog emot lite i slutet på banan. Men annars så var hon fin.

1 meter: Att debutera 1 meter i 30 plusgrader var kanske inte det smartaste jag gjort. Men runt kom vi i alla fall efter ett antal fel på hinder och tidsfel. Slutade på 12 fel på hinder (2 stopp på näst sista & ett nedslag). Kände redan på framhoppningen att hon var rejält trött men jag tänkte att det bara var att gå in på banan och göra vårt bästa.

Slutsats: Innan nästa tävling så ska jag försöka att träna upp hennes styrka och kondition så att hon får en ärlig chans. För hoppa kan hon!



Foto: Johanna Nyström


Kommentarer
Postat av: Emma

Vad har du för snygg hjälm?

2010-07-12 @ 22:53:10
URL: http://newtonochjag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0