06.02

Sömnlös natt, somnade vid 13-tiden igår och vaknade runt 21. Var vaken 3 timmar och sen slumrade jag till vid 00-tiden igen men vaknade ganska så snart. Sen har jag varit vaken resten av natten. Har roat mig med penna och papper, var så länge sedan jag ritade nu. När jag gick på högstadiet så tecknade jag nästan varenda dag. Synd att jag slutade, känner mig så ringrostig nu! Är sugen på att skaffa mig en ritplatta :)


Översta bilden kluddrade jag ihop inatt.

Den nedre till vänster ritade jag när jag var 13 år och inspirerad av serietecknaren Lena Furberg.

Den nedre till höger kladdade jag ihop en natt för 2 år sedan.

 

 


Kommentarer
Postat av: adam

Du är alltså en sådan där människa som är bra på en massa.. fuskigt värre! :)

2010-03-02 @ 18:28:14
URL: http://adampetrini.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0