27 FEBRUARI

Kvällen började hemma hos mig. Bjöd på kycklingwook och vin. Efter lite förfestande så satte vi oss i bilen och körde mot Orsa bowling...TRODDE JAG JA! Vid Östäng så satt dom på mig en ögonbindel! Efter kanske 5-10 minuter i blindhet så stannade bilen. Det första jag hörde när jag öppnade bildörren var glada människor och glasklirr. Jag gick uppför en trappa och in i ett hus. Väl inne slet dom av mig ögonbindeln och där inne satt det massa människor och sjöng för mig! Snacka om att jag blev chockad, bara stod och gapade kändes det som. När chocken hade lagt sig lite så drog partyt igång. Blev en riktigt rolig kväll! Träffade många som jag inte har sett på ett bra tag.

Jag kan bara sammanfatta det hela med att jag har superfina vänner!
PUSS PÅ ER ALLIHOPA ♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0