Helgen

Och så var en till helg över, en riktigt bra sådan. I fredags red jag Prick och Jake sen tog jag bussen ner till Mora. Shoppade lite och var till optikern. Ska få linser som man kan sova med om man vill. I lördags hade jag hand om klubbstallet tillsammans med Ärtan. På eftermiddagen så var jag ute och plåtade med kusin Linnea (bilderna kan ni se nedan). På kvällen blev det cafét med brudarna, det blev en riktigt lyckad kväll. Blev dock utsatt för en hel del dåliga raggningsförsök.

okänd snubbe: min kompis har spanat in dig och tycker att du är fin..
jag: ööhhm, jaha okej! (skratt)
okänd snubbe: jaa, han står där borta... han har liten kuk men stort hjärta.

haha, gissa om jag blev chockad, så säger man väl ändå inte?

Kommentarer
Postat av: Lus

grymt snygga bilder!!! :)

hahaha och cafe, varf riktigt lyckat för att vara cafe ;) <3

2009-03-09 @ 10:00:19
URL: http://lennaja.blogg.se/
Postat av: Linnea :)

jättefin blogg! :)

2009-03-09 @ 17:50:05
URL: http://LinneaSiitari.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0