Fredag

Idag har jag kört min första körlektion. Var jättenervös innan men när jag väl hade börjat köra så släppte det lite. Berndt var inte alls så farlig som en viss person påstod, haha. Han pratade om min pappa nästan hela tiden. Lektionen gick faktist riktigt bra, läraren var nöjd och jag också. Dock så tyckte Berndt att pappa skulle köpa mig en riktig bil och inte en gammal seg Ford, haha ;)

Efter lektionen i Mora så bar det av hem till Dalen igen, bussen var full med tyskar så jag var skapligt trött när jag tillslut var hemma igen. Cyklade upp till banken för att betala in pengar till körskolan, sen bar det av till stallet på kvällen. Blev en tur på My och sen fixade jag sakerna tills i morgon. Är KM i hoppning på ridklubben så jag och My ska vara med och tävla. Har inte hoppat på 4 månader men det ska nog gå bra ändå. 

Dags för sängen nu snart, ska ladda med lite Elvis och ett glas Oboy inför morgondagen ;)
Natti ♥ 

Burning Love

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0