Nöjd tjej!

Var ner till Curb i Falun och shoppade loss i onsdags. Blev en ny snowboard, NITRO. Fick följa med lite annat hem också, försäljaren var bra på att sälja! Dock så blev det stopp när han försökte att lura på mig ett par neonrosa brallor. haha! Ska helt klart dit igen om jag behöver något, riktigt bra service.

Igår var jag ner till Gesunda och fixade ett säsongskort som gäller i både Wäsa och Gesunda, gött! Funderar på att dra ut till backen redan i morgon för att testa brädan en liten stund. Tror bara halva är öppen så det får bli en snabbvisit. Sen hoppas jag på Gesunda någon dag framöver, har aldrig åkt där. Roligt med något nytt!

 

Strike a pose, bitch!


Kommentarer
Postat av: maja

snygg bräda!

2010-01-07 @ 21:38:17
URL: http://majyaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0