Söndag

Mysig dag med babe. Tog en lång sovmorgon, sen bar det av till Sågmyra och Lager 157. Hittade en hel del fina kläder som fick följa med hem. Avslutade dagen med ett besök på China House i Mora. Blev en lyckad dag trots lite tidsbrist. Bra att någon är lite spontan i alla fall och kommer med roliga idéer, själv är jag hur seg som helst. Känner mig lika pigg och rolig som en döing, hehe.

Har slarvat med sömnen på sista tiden, är förkyld och har dessutom dragit på mig en misstänkt ögoninflammation. Vänsterögat är helt rött och känns helmysko. Får plocka fram brillorna den här veckan i värsta fall. Suck, jag som föredrar linserna. Brillorna är bara ivägen och immar igen. Får hålla tummarna att det går över fort.

 


Jag är lycklig
När jag är med dig

Kommentarer
Postat av: Magnus

Ögoninflammation lät inget skoj. :/ Hoppas att det bara är nått smuts som inte ska vara där bara.

2009-12-14 @ 13:12:35
Postat av: EVELINA HEED

Nej, verkligen inte. Tyvärr så har det blivit värre, får hoppas att det vänder åt rätt håll snart.

2009-12-14 @ 22:30:45
URL: http://evelaiijna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0