Gårdagen

Igår var jag ner till Falun för att göra teoriprovet till körkortet. Det gick väldigt bra måste jag säga, lättare än vad jag trodde att det skulle vara. Frågorna var inte alls komplicerade att förstå eller kluriga. Bara ren logik. Men det var hur nervöst som helst, skakade i min högra hand under hela provet! När jag skulle rätta allt så kändes det som att mitt hjärta satt uppe i halsen. Pulsen skenade iväg, haha. Ville bara skrika rätt ut av glädje när allt var klart, men det kunde jag såklart inte göra eftersom det satt kvar folk där inne. Blev ett slags grymtande ljud istället, ett glädjegrymt, haha. Resten av dagen gick jag runt med ett fånigt leende på läpparna. Passade på att belöna mig själv med lite nya fina saker innan jag satte mig på bussen hem till Dalen.

 


Kommentarer
Postat av: Magnus

Som tidigare sagt; grattis. :) :) :)

2009-12-11 @ 22:25:29
Postat av: EVELINA HEED

M: Tack, tack! :D

2009-12-12 @ 01:37:27
URL: http://evelaiijna.blogg.se/
Postat av: Adam

Grattis! :) och det var väldigt fina grejer du hittat :):)

2009-12-13 @ 21:23:49
URL: http://adampetrini.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0