KÖRKORT!

Klockan 9.00 i morse var det klart, jag hade klarat uppkörningen och därmed fått körkort! Fick köra med en väldigt lugn och trevlig inspektör. Tiden flög iväg, hann knappt att bli nervös. Fick köra ut mot Kråkberg, virra runt lite där efter några småvägar, backa runt hörn, köra tillbaka till Mora, parkera och sen köra runt lite borta vid busstationen/centrum. Svårare än så blev det inte, fick inte ens göra en oskyddad vänstersväng från landsväg som jag tränat så mycket på. Men nu är kortet mitt i alla fall! GÖÖÖÖTT!

Den lilla fulingen. Låter som en symaskin. Men man ska väl inte klaga, bättre än inget! I sommar ska jag förhoppningsvis få köra en mycket roligare bil i alla fall. En röd jeep från -51, älskar veteranare! Den ska vara i fint skick dessutom, renoverad innan pappa och farfar ställde av den för sisådär 18 år sedan ;)

 


Kommentarer
Postat av: Magnus

Jätte-grattis! Jätte. :) Jag menar det verkligen. Din uppkörning var mycket mer invecklad än min, men tydligen så gick det ju bra. :) Nu ska du vara nöjd med dig själv. :)

2009-12-17 @ 00:55:03
Postat av: WIKTOROZ.SE

GRATTIS FÖRFAN! Du är skitsnygg btw :D

2009-12-19 @ 16:03:20
URL: http://wiktoroz.se
Postat av: amanda v

grattis!

du har underbara bilder, vackra evelina :)

älskar din blogg!

2010-01-19 @ 14:23:00
URL: http://avikner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0