23 juni

Vaknade i morse av att någon snackade engelska. Efter några sekunder så insåg jag att det var jag själv som pratade i sömnen. Drömde en riktigt bra dröm, hade en dejt med Synyster Gates (ena gitarristen i a7x). Och Syn är bra snygg så det var en skandal att jag vaknade när det var som bäst, haha.

Masade mig ur sängen klockan 8 i alla fall och åt en supergod frukost, sen bar det av ut i solen en liten stund innan det blev molnigt. Efter ett tag hörde Linnea av sig, hon hade klarat körkortet!!!! :D Så vi for ut en sväng och åkte, först till Boggberget och sen Wäsaberget. På kvällen blev det en till raggarsväng. Linnea, Ida och jag drog ner till Mora för att sola lite cancertub (börjar allt få lite färg nu!), sen bar det av till Donken och sist (och minst) en tur förbi Orsa som var dödare än i graven. Har haft en riktigt bra dag i alla fall :)



Fler bilder kommer nog upp i morgon, glömde kameran uppe vid sommarstugan.


Kommentarer
Postat av: Johannie :D

2009-06-24 @ 21:53:07
Postat av: Johannie :D

Saknar dig ! <3

2009-06-24 @ 21:53:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0