Sunny Day

Härlig dag, tyvärr så lyckades jag sova bort den. Ställde väckarklockan på 11, men hade på något sätt stängt av den och somnat om. Är helt slut efter helgen. Lite solsken hann jag att få i alla fall. Tog en cykeltur med Johanna bort till Östängs och handlade en glass. Sen blev det stallet och min prickiga prins. Ska försöka komma upp i tid i morgon och vända tillbaka dygnet.

Har spanat in några högskolor jag vill söka nästa vår. Dom som står högst på listan är Fotoskolan Stockholm, Högskolan för fotografi på Göteborgs universitet, Fotoskolan i GamlebyHippologprogrammet eller Unghästutbildare nere i Flyinge. Så nu gäller det att plocka fram min intelligens och läsarhuvudet som har legat och slumrat detta år. För bra betyg ska jag allt gå ut med! Blev riktigt peppad efter fotograferingen med Maria Ottosson :D

love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0