Ovärderlig

Det är dagar som denna jag förstår varför man inte ger upp. Prick är inte den allra gladaste jämt eftersom han har ont. Men jag ser igenom all ilska och kan se det som alla andra inte ser. Under den hårda ytan finns det en helt annan ponny, ponnyn som jag mötte för första gången i april för nästan 7 år sedan. Han är speciell, det vi har tillsammans går inte att köpa för pengar.

Bästa vän ♥

Tränade i ridhuset på kvällskvisten, vi gör framsteg nästan varje dag. Han tar vikthjälperna hur fint som helst nu, kommer aldrig mer behöva sadel och träns, haha ;) Och bugningarna sätter han nästan klockrent nu. Snart dags att öva in ett nytt trick, han är väldigt lättlärd och smart min gamle man.

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0