PRICK

Idag fick Prick gå med en liten ryttare på ryggen, han såg ut att stortrivas må jag säga :) Vad tjejen heter vet jag tyvärr inte, hon stod och kollade när jag borstade så jag frågade helt enkelt bara om hon velade rida en liten stund. Minns själv hur det var när man var liten, överlycklig för varje liten minut på hästryggen. Roligt att få göra någon glad, man såg hur hon sken upp. Jag känner mig både för lång och tung för lille Pricken, så det är nog bara bra om han rids av någon lättare person.

Tog bort hennes ansikte ifall att föräldrarna inte vill att hon ska synas här på bloggen.

Kommentarer
Postat av: ida

haha aww söta! :D

Själv vågar man inte släppa upp små barn på speedans rygg, haha! ;) Bara om någon går bredvid och håller i :D

2010-04-10 @ 10:54:55
URL: http://idrus.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hon heter Alexandra:)

2010-04-12 @ 13:22:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0