PORFYRSPELEN

På lördagen så startade jag två clear round med Spotlite (70 & 80 cm). Är väldigt nöjd med resultatet, felfritt i 70 och ett pet i 80 (som var helt och hållet mitt fel). Blev positivt överraskad eftersom hon orkade hålla galoppen så gott som hela banan.

Samma dag så startade jag 90 cm clear round och 1 meter med Lilla My. Första klassen blev felfri och i andra klassen blev det ett pet i omhoppningen som gav en 4:e plats. Hade vi inte petat så hade det blivit en vinst eftersom vi hade snabbast tid bland de placerade. Duktiga häst!

På söndagen startade jag 1 meter med My och resultatet blev ett pet i grunden. Hon kändes fin och bjöd på hindrena så jag känner mig nöjd med det.



Elsa och Bea fotade :)

Kommentarer
Postat av: Bea

Hej har du några bilder på mig och Toss? :) om du vill så får du gärna skicka några till mej isåfall :)

2010-06-08 @ 19:43:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0